Darmowa dostawa od 149zł lub z Douglas Collection  Bezpłatny zwrot przez 30 dni   Dostawa w 1-2 dni robocze¹   2 próbki gratis¹
Twarz

Kampania „Różowa Wstążka”

Dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej zdajemy sobie sprawę z priorytetowości walki z rakiem piersi. Zjednoczmy nasze siły, by poczynić znaczące postępy w walce z tą chorobą, nie tylko w październiku, lecz przez cały rok.

Estée Lauder Companies wspiera badania, edukację i dostęp do usług medycznych, by poprawić jakość życia społeczności chorych na raka piersi.

Ambasadorki kampanii

W tym roku, Estée Lauder Companies zaangażowała 5 ambasadorek. Są nimi: aktorka - Helena Norowicz, założycielka marki Spadiora oraz właścicielka popularnego lifestylowego konta @superstylerblog - Marta Lech-Maciejewska, modelka - Sandra Kubicka, psychoterapeutka i edukatorka profilaktyki nowotworowej, która pokonała raka piersi - Sonia Zięba oraz lekkoatletka i mistrzyni olimpijska - Anita Włodarczyk.

Produkty oznaczone „Różową Wstążką”

W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi, Estee Lauder Companies przekaże od 1 października 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. lub do czasu wyczerpania zapasów od 20% do 50% sugerowanej ceny detalicznej produktów oznaczonych Różową Wstążką na konta organizacji wspierających badania, edukację i dostęp do usług medycznych. W tym roku są to Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym oraz Fundacja Piękniejsze Życie.