Darmowa dostawa od 149zł lub z Douglas Collection  Bezpłatny zwrot przez 30 dni   Dostawa w 1-2 dni robocze¹   2 próbki gratis¹

Czy moja paczka nie jest kompletna?

Jeśli paczka została uszkodzona podczas wysyłki i ma uszkodzenia zewnętrzne, prosimy o odmowę jej przyjęcia od dostawcy usług spedycyjnych lub kuriera. Jeśli dopiero po otwarciu paczki zauważysz, że nie otrzymałeś pełnego zamówienia, prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej (service@douglas.pl) i poinformowanie nas, czego brakuje w paczce.

Przeczytaj więcej podobnych artykułów
Nie znalazłeś tego, czego szukałeś? Jesteśmy tu dla Ciebie.
Wyślij nam e-mail
Napisz do nas ze swoimi pytaniami. Daj nam co najmniej 48 godzin na udzielenie odpowiedzi.
Zadzwoń do działu obsługi klienta
Nasi eksperci są gotowi odpowiedzieć na Twoje pytania. Średni czas oczekiwania wynosi 5 minut.