Darmowa dostawa od 149zł lub z Douglas Collection  Bezpłatny zwrot przez 30 dni   Dostawa w 1-2 dni robocze¹   2 próbki gratis¹

Czy przedmiot został dostarczony uszkodzony?

Czy któryś z zamówionych produktów jest uszkodzony lub wadliwy? Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie nam zdjęcia wady lub defektu z krótkim opisem na adres info@douglas.pl. Prosimy również o podanie odpowiedniego właściwego numeru zamówienia.

Prosimy o niezwracanie produktu w międzyczasie, ponieważ nasz dział obsługi klienta pomoże w dalszych krokach.

Przeczytaj więcej podobnych artykułów
Nie znalazłeś tego, czego szukałeś? Jesteśmy tu dla Ciebie.
Wyślij nam e-mail
Napisz do nas ze swoimi pytaniami. Daj nam co najmniej 48 godzin na udzielenie odpowiedzi.
Zadzwoń do działu obsługi klienta
Nasi eksperci są gotowi odpowiedzieć na Twoje pytania. Średni czas oczekiwania wynosi 5 minut.