Spotkanie dwojga nieznajomych połączonych nowymi uczuciami i zwykłym pragnieniem nawiązania kontaktu. Atrament, ślad ulotnej chwili. Wspomnienie minionej nocy, intymna historia, szept oddechu na szyi dwóch istot, które są teraz jednością.Zapachowa interpretacja przywołująca błękit atramentu naniesionego na korespondencję dwojga kochanków.Le messager, sojusz pomiędzy świeżością esencji bergamotki i tłem z waniliowego piżma otoczonego akordem atramentu. Nuta, która nadaje tej wodzie perfumowanej magnetyczny ślad. Zaprojektowany przez André Courrèges w 1970 roku kultowy flakon z 40% szkła pochodzącego z recyklingu został ponownie wykorzystany przez Nicolasa Di Felice. W centralnej jego części znajduje się legendarne logo AC. Wyposażony w odkręcany i nadający się do recyklingu atomizer, jest zwieńczony lakierowanym drewnianym korkiem, a jego cylindryczne opakowanie pochodzi ze zrównoważonej gospodarki leśnej.