REGULAMIN KONKURSU
„Douglas Polska: konkurs Boss”” (dalej „Regulamin”)
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Przewidziany Regulaminem konkurs prowadzony jest pod nazwą „Douglas Polska: konkurs Boss”
(dalej „Konkurs”).
2. Saatchi & Saatchi IS sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 42, 02-672 Warszawa,
wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla
m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS 0000085926, NIP 5252226858, REGON 017457019, kapitał zakładowy w
wysokości 150.000,00 zł (dalej „Organizator”). Organizator działa na zlecenie Douglas Polska Sp.
z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Zajęcza 4, 00-351 Warszawa, wpisaną do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w
Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS
0000051020 NIP PL8971660890 kapitał zakładowy: 28 362 000,00 zł, będącej fundatorem
nagród (dalej „Klient” lub „Fundator”).
3. Konkurs prowadzony jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Rozpoczęcie Konkursu nastąpi w dniu 21.08.2024 r. a zakończenie w dniu 2.09.2024 r.
5. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez Instagram
(Meta). Instagram (Meta) nie ponoszą odpowiedzialności za przeprowadzenie Konkursu.
Instagram jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Facebook, Inc.
6. W Konkursie może wziąć udział każda osoba fizyczna zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, która posiada konto w serwisie społecznościowym Instagram (dalej „Uczestnik”).
7. W Konkursie nie mogą wziąć udziału pracownicy Organizatora oraz Klienta oraz ich małżonkowie,
wstępni, zstępni, rodzeństwo, przysposobieni, przysposabiający. W przypadku zwycięzców,
którymi okażą się osoby wymienione w niniejszym punkcie, osoby te tracą uprawnienie do
nagrody.
ZASADY PROWADZENIA KONKURSU
1. W celu wzięcia udziału w Konkursie Uczestnik powinien w czasie jego trwania spełnić łącznie
warunki określone w Regulaminie, w szczególności:
a) zapoznać się z zasadami uczestnictwa w Konkursie dostępnymi na stronie internetowej
https://www.douglas.pl/pl/b/hugo-boss/b0102 bądź dostępnymi pod przypiętym
postem konkursowym na profilu @douglas_polska na Instagramie.
b) dokonać zakupu perfum Boss Bottled Absolu lub Boss Alive Absolu (min. 50 ml),
stacjonarnie w perfumerii Douglas bądź na stronie Douglas.pl lub w aplikacji Douglas i
zachować odpowiedni dokument potwierdzający zakup, tj. paragon fiskalny bądź fakturę.
Zakup powinien być udokumentowany jednym paragonem fiskalnym w przypadku
zakupów stacjonarnych bądź fakturą w przypadku zakupu online;
c) zgodnie z wytycznymi podanymi w poście konkursowym i komunikacji Klienta na
Instagramie należy odpowiedzieć w sposób kreatywny na pytanie konkursowe,
tj.: „Gdybyś mógł doświadczyć "złotego momentu" w dowolnym miejscu na świecie z
nowymi zapachami @Boss, gdzie byś to zrobił i dlaczego? ” i opublikować je w formie
2
jednego komentarza pod postem konkursowym, który będzie opublikowany na kanale
@douglas_polska na Instagramie (dalej „Zadanie konkursowe”).
2. W czasie trwania Konkursu Uczestnik może dodać jedno Zadanie Konkursowe.
3. Dowodem potwierdzającym dokonanie zakupu jest paragon fiskalny bądź faktura. Nie będą
akceptowane inne dowody zakupu np.: potwierdzenia dokonania płatności kartą.
4. Faktura, która jest wydawana przy okazji dokonywania zakupów online, nie może dotyczyć
zakupu w ramach działalności gospodarczej, tj. musi być wystawiona bez danych firmy
Uczestnika, w tym numeru NIP.
5. Data i godzina zakupu widniejąca na paragonie fiskalnym bądź fakturze musi być wcześniejsza
niż data dodania Zadania konkursowego.
6. Jeden paragon fiskalny bądź faktura bez względu na liczbę zakupionych produktów upoważnia
do dodania jednego Zadania konkursowego. Jeden Uczestnik może przesłać tylko jedno Zadanie
konkursowe.
7. Oryginalny paragon fiskalny bądź faktura potwierdza zakup, jeżeli spełnia następujące warunki:
i. jest prawdziwy – tzn. wystawiony przez sklep, którego dane na nim się znajdują i nie jest
podrobiony lub sfałszowany;
ii. nie jest uszkodzony – tzn. nie budzi wątpliwości co do zawartych na nim treści czy ich
autentyczności, a w szczególności nie jest przecięty, ucięty, naderwany, rozmazany,
niewyraźny, jak też nie stanowi połączenia dwóch różnych dokumentów zakupowych;
iii. na liście zakupów jest oznaczenie pozwalające stwierdzić, iż został dokonany zakup
produktów wskazanych w ust. 1 powyżej.
8. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z Konkursu zgłoszonego Zadania
Konkursowego, w szczególności w przypadku:
a) zawarcia w Zadaniu Konkursowym wulgaryzmów, treści obraźliwych, politycznych,
propagandowych, religijnych lub treści sprzecznych z prawem;
b) zawarcia w Zadaniu Konkursowym treści reklamowych dotyczących innych niż podmiotów
niż Klient;
c) uzasadnionego przypuszczenia, że doszło do naruszenia jakichkolwiek praw osób trzecich,
w tym w szczególności: dóbr osobistych i praw autorskich oraz prawa do ochrony
wizerunku;
d) gdy Uczestnik nie posiada praw autorskich lub praw zależnych do Zadania Konkursowego
i jego wszystkich elementów w zakresie wskazanym w Regulaminie.
9. Organizator jest uprawniony do wykluczenia Uczestnika z Konkursu w przypadku stwierdzenia,
że Uczestnik nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w Regulaminie lub nie
przestrzega zasad zawartych w niniejszym Regulaminie, w tym:
a) podaje nieprawdziwe dane;
b) jego działania sprzeczne są z prawem lub dobrymi obyczajami, zasadami współżycia
społecznego, zasadami fair play, stanowią nieuczciwe praktyki, są sprzeczne z prawem lub
z innych względów nie nadają się do publicznego rozpowszechniania.
10. Uczestnik oświadcza i gwarantuje, że:
3
a) jest jedynym i w pełni uprawnionym do dysponowania przesłanym Zadaniem
Konkursowym, a jego wykorzystanie i treść nie będzie naruszać prawa, ani praw osób
trzecich;
b) nie będzie korzystał ze swoich praw osobistych, w szczególności z prawa do oznaczania
autorstwa.
11. Uczestnik udziela Organizatorowi i Klientowi, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo
zakresie, upoważnienia do korzystania z utworów, które Uczestnik zawiera w Zadaniu
Konkursowym, w całości lub we fragmentach, z modyfikacjami lub bez, tj. w zakresie autorskich
praw majątkowych i praw zależnych, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych z możliwością
przeniesienia praw lub udzielania licencji podmiotom trzecim, na wszystkich znanych w chwili
udzielania zezwolenia pól eksploatacji, w szczególności:
a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Zadań Konkursowych lub ich poszczególnych
elementów – wytwarzania wszelkimi znanymi technikami egzemplarzy Zadań
Konkursowych, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz
techniką cyfrową, audiowizualną, wprowadzanie do pamięci komputera, utrwalanie i
zwielokrotnianie na jakichkolwiek nośnikach, w szczególności na wszystkich nośnikach
reklamowych, bez ograniczeń co do ilości i nakładu;
b) w zakresie obrotu oryginałami albo egzemplarzami, na których Zadania Konkursowe
utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
c) w zakresie rozpowszechniania Zadań Konkursowych lub ich poszczególnych elementów w
sposób inny niż określony w pkt b) – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie,
odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie przez stacje telewizyjne i radiowe w sposób
analogowy i cyfrowy, nadanie za pomocą wizji przewodowej lub bezprzewodowej przez
stacje naziemne (również w sieci kablowej i telewizji kodowanej), nadanie z
wykorzystaniem taśm magnetycznych i nośników magnetooptycznych, nadanie za
pośrednictwem satelity, równoległe i integralne nadanie Zadań Konkursowych
nadawanych przez inną organizację telewizyjną lub radiową, a także publiczne
udostępnianie Zadań Konkursowych lub ich poszczególnych elementów w taki sposób,
aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (sieć
internet lub inne sieci komputerowe), wykorzystanie technologii UMTS, GPRS, GPS. Dla
uniknięcia wątpliwości Zadania Konkursowe mogą być w części lub w całości
rozpowszechnianie w formie ulotek, gadżetów, billboardów (tradycyjnych i
elektronicznych, w tym cyfrowych), jak również za pomocą telefonów, kina, prasy.
ZASADY WYŁANIANIA ZWYCIĘZCÓW
1. W celu wyłonienia zwycięzców oraz zapewnienia nadzoru nad prawidłowym przebiegiem
Konkursu, Organizator powoła komisję konkursową w trzyosobowym składzie (dalej „Komisja”).
2. Komisja będzie oceniać przesyłane przez Uczestników Zadania Konkursowe, uwzględniając
atrakcyjność tematyki, oryginalność i walory artystyczne każdego Zadania Konkursowego oraz
na tej podstawie wybierze 26 zwycięskie Zadania Konkursowe, których autorom zostanie
przyznane prawa do Nagrody.
NAGRODY
1. W Konkursie Komisja wybierze:
a) 1 Zadanie Konkursowe, którego autorowi przyzna nagrodę w postaci Voucheru na zakupy
na stronie internetowej lub w sklepie stacjonarnym BOSS o wartości 4000 zł brutto
(Nagroda I Stopnia);
b) 25 Zadań Konkursowych, których autorom przyzna nagrodę w postaci bluzy Boss, o wartości
599 zł brutto (Nagroda II Stopnia). Każda Nagroda II Stopnia to bluza w rozmiarze
uniwersalnym, która jest zaprezentowana na zdjęciu będącym załącznikiem nr 1 do
Regulaminu.
2. Zwycięzcom Konkursu, którym przyznano nagrodę rzeczową przysługuje dodatkowa nagroda
pieniężna w wysokości 11,11% wartości przyznanej nagrody rzeczowej brutto. Nagroda
dodatkowa nie podlega zamianie na inną nagrodę. Zwycięzca Konkursu ma prawo tylko do jednej
Nagrody dodatkowej. Nagroda dodatkowa nie zostanie wypłacona Zwycięzcom Konkursu, lecz
zostanie przekazana przez Organizatora, jako płatnika, zgodnie z art. 41 ust. 7 pkt 1 ustawy o PIT,
tytułem zryczałtowanego podatku dochodowego od wygranej (nagrody), o którym mowa w art.
30 ust. 1 pkt 2 ustawy o PIT. Organizator wpłaci podatek oraz złoży formularz deklaracji
podatkowej do właściwego naczelnika urzędu skarbowego.
POWIADOMIENIE O WYGRANEJ
1. Zwycięzców Konkursu, Organizator poinformuje poprzez wiadomość prywatną na Instagramie
w ciągu 7 dni roboczych od dnia zakończenia Konkursu oraz pod postem konkursowym.
2. Zwycięzcy Konkursu proszeni będą o kontakt z Organizatorem w terminie 7 dni od ogłoszenia
wyników Konkursu poprzez wiadomość prywatną i podanie w ten sposób danych niezbędnych
do wysyłki nagród i prawidłowego rozliczenia Konkursu, w tym w szczególności skanu
oryginalnego paragonu fiskalnego bądź faktury dokumentującego zakup produktu/ów, na
podstawie którego zwycięzca zgłosił się do Konkursu. Skan powinien zawierać zamazane dane
na skanie dot. innych zakupów oraz zamazane dane sklepu. W sytuacji braku odpowiedzi,
nieprawidłowej odpowiedzi lub podania niepełnych danych, Nagroda przechodzi na kolejną
wybraną przez Organizatora osobę.
WYDANIE NAGRÓD W KONKURSIE
1. Zwycięzca nie może domagać się zamiany wygranej Nagrody na inną, w tym na ekwiwalent
pieniężny, czy inny rozmiar, fason, kolor bluzy.
2. Nagrody w Konkursie zostaną dostarczone przesyłką kurierską jeśli chodzi o Nagrody II Stopnia,
i Nagrodę I Stopnia. Zwycięzca Nagrody jest obowiązany pokwitować odbiór Nagrody, tj.
protokół odbioru.
3. Nagrody w Konkursie, które nie zostały rozdysponowane wśród zwycięzców z przyczyn, za które
Organizator nie ponosi odpowiedzialności, pozostają do jego dyspozycji. W takiej sytuacji
Organizator może przyznać nierozdysponowana Nagrodę kolejnemu zwycięzcy wyłonionemu
zgodnie z procedurą opisaną w Regulaminie.
PROCEDURA POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
1. Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Konkursu mogą być składane przez Uczestników
Konkursu w formie pisemnej na adres: Saatchi & Saatchi IS sp. z o.o., ul. Domaniewska 42, 02-
672 Warszawa.
2. Reklamacja powinna zawierać:
a) dopisek na kopercie: „Douglas Polska: konkurs BOSS”
b) wskazanie imienia, nazwiska i adresu do korespondencji (a także opcjonalnie
kontaktowego nr tel. komórkowego, adres e-mail);
5
c) uzasadnienie powodów wniesienia reklamacji;
d) podpis reklamującego.
3. Złożone reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 30 dni od dnia ich
otrzymania. Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie
pisemnej listem poleconym za pisemnym potwierdzeniem odbioru bądź w formie e-mail jeśli
Uczestnik wyrazi taką wolę.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Dane osobowe Uczestników Konkursu, będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem ogólnym
o ochronie danych osobowych 2016/679 (Rozporządzenie 2016/679) oraz ustawą z dnia 18 lipca
2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o
ochronie danych osobowych.
2. Administratorem danych osobowych jest Klient. Z administratorem można się skontaktować
poprzez adres email: info@douglas.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Organizator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym każdy Uczestnik może
skontaktować się poprzez adres e-mail info@douglas.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora z dopiskiem „dane osobowe”. Z inspektorem ochrony danych można się
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Dane osobowe są przetwarzane:
a) w celu przeprowadzenia i wykonania konkursu „Douglas Polska: konkurs BOSS.” zgodnie z
regulaminem. Podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes
Klienta (art. 6 ust. 1 pkt f Rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych 2016/679
(Rozporządzenie 2016/679); prawnie uzasadniony interes Klienta polega na
przeprowadzeniu i rozstrzygnięciu konkursu;
b) w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności przepisów
podatkowych oraz z zakresu rachunkowości (art. 6 ust, 1 lit c Rozporządzenia 2016/679);
c) w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi
roszczeniami przez Klienta – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie
uzasadniony interes Klienta (art. 6 ust. 1 lit f Rozporządzenia 2016/679).
3. Odbiorcą danych osobowych będą Organizator oraz podmioty prowadzące obsługę księgową,
prawną czy informatyczną.
4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i
rozstrzygnięcia konkursu. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres
przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia
lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Organizator
Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w celu i w zakresie wynikającym z przepisów
prawa.
5. Uczestnikom prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub
ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania w
przypadku przetwarzania w celach w punkcie 22 d. Dla celów dowodowych oraz z uwagi na
konieczność identyfikacji osoby wnoszącej o realizację praw, Organizator prosi o wnoszenie o
realizację powyższych praw drogą pisemną lub elektroniczną.
6. Uczestnikom przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się
ochroną danych osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
Rozporządzenia 2016/679.
6
7. Uczestnikom przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych dla celów
wskazanych w pkt 22a) z przyczyn związanych z szczególną sytuacją Uczestnika.
8. Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w konkursie.
9. W kwestiach nieobjętych Regulaminem będą miały w szczególności zastosowanie przepisy
Kodeksu cywilnego.
10. Tekst Regulaminu Konkursu udostępniony będzie do publicznej wiadomości na stronie www.
https://www.douglas.pl/pl/b/hugo-boss/b0102 oraz w siedzibie Organizatora.