Przedstawiamy Coach Open Road, nowy zapach dla mężczyzn inspirowany przyjaźnią, przygodą i optymizmem podróży po amerykańskim ZACHODNIM WYBRZEŻU.
Kampania stworzona we współpracy z reżyserem i fotografem Fabienem Baronem, wieloletnim współpracownikiem domu, opowiada historię przyjaciół poszukujących przygód, którzy wyruszają w podróż wzdłuż malowniczego amerykańskiego West Coast. Filmowa migawka przyjaźni w kampanii przypomina nam, że prawdziwym pięknem podróży nie jest cel, ale doświadczenia po drodze.
ZAPACH
Aromatyczną wodę toaletową otwiera orzeźwiająca nuta soczystego czerwonego jabłka i musującej cytryny Primofiore. Nuty te są podkreślone przez energetyzującą dawkę pikantnego pieprzu syczuańskiego, a następnie aromatyczną mieszankę lawendy i szałwii muszkatołowej, przenosząc nas do miejsc tak odległych od naszych znajomych miejskich krajobrazów.
Wreszcie baza zapachu zachwyca nowoczesnym połączeniem paczuli, wetiwerii i drzewnej miękkości drzewa cedrowego, będącym hołdem dla krajobrazów, które przekraczamy, aby dotrzeć do następnego celu.
INSPIRACJA
Coach Open Road jest inspirowany przyjaźnią i przygodą, a także poczuciem spontaniczności, optymizmu i nieskończonych możliwości. Perfumiarz Jean-Christophe Hérault oddaje ducha podróżowania po Zachodnim Wybrzeżu w poszukiwaniu przygody, tworząc dynamiczny zapach, który rozwija się scenicznie w czasie.
NUTY ZAPACHOWE:
Nuta głowy: pieprz syczuański, czerwone jabłko, olejek cytrynowy
Nuta serca: akord lawendy, olejek lawendowy, szałwia
Nuta bazy: wetiweria, paczula, drzewo cedrowe
FLAKON
Flakon wykonany jest z przezroczystego szkła, a sam zapach ma szaro-niebieski odcień przypominający nadmorski horyzont. Zwieńczony jest metalowym korkiem inspirowanym kultowym zamknięciem, charakterystycznym dla marki Coach i wygrawerowaną literą "C"
OPAKOWANIE
Eleganckie opakowanie z kultowym logotypem Coach, wykończone subtelną teksturą skóry, jest nawiązaniem do dziedzictwa domu, którego korzenie tkwią w rzemiośle kaletniczym.