Promienne piżmo odświeżone miętą, otoczone bazą z ambroksanu.
Zapachy Hyper, zarówno intensywne, jak i sugestywne, są skomponowane z precyzją, dbałością o szczegóły i nutką nowoczesności, które pozwalają marce Courrèges odejść od konwencji i opowiedzieć własną historię. Wyraziste linie, szlachetne materiały i surowe uczucia to filary słownictwa, które przewija się w Hyper.
Perfumy zainspirowane pustym opakowaniem drażetek o smaku mięty i słodkim lukrem, który pokrywa jego wnętrze, niczym obietnica tajemniczej rozmowy. Wyciszone, zmysłowe pragnienie piżma, przełamane świeżością mięty pieprzowej, otoczone bazą ambroksanu, słodkim odurzeniem oczekiwanych emocji.
Zaprojektowany przez André Courrèges w 1970 roku kultowy flakon z 40% szkła pochodzącego z recyklingu został ponownie wykorzystany przez Nicolasa Di Felice. W centralnej jego części znajduje się legendarne logo AC. Wyposażony w odkręcany i nadający się do recyklingu atomizer, jest zwieńczony lakierowanym drewnianym korkiem, a jego cylindryczne opakowanie pochodzi ze zrównoważonej gospodarki leśnej.