WYDŁUŻENIE + UNIESIENIEUzyskaj efekt długich, uniesionych rzęs za pomocą tuszu do rzęs Kylie Cosmetics Wisp Lash Mascara Ta ultralekka maskara o wegańskim** składzie pozwala na budowanie efektu, a zarazem doskonale rozdziela rzęsy i bajecznie podkreśla spojrzenie. Nie tworzy grudek, nie osypuje się ani nie rozmazuje, pozwalając Ci cieszyć się spektakularnie wydłużonymi i podkręconymi rzęsami aż do 24 godzin. ** Formuła nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.– Zapewnia natychmiastowe wydłużenie, uniesienie i podkręcenie, a efekt utrzymuje się aż do 24 godzin.– Rozdziela i podkreśla rzęsy.– Rzęsy wyglądają na dłuższe i gęstsze.– Efekt można łatwo budować, nie ryzykując obciążenia rzęs. – Tusz nie tworzy grudek, nie osypuje się ani nie rozmazuje.– Wyjątkowa szczoteczka dociera do wszystkich rzęs, otulając je tuszem już za pierwszym pociągnięciem.– Tusz doskonały do wszystkich rodzajów rzęs: prostych, zakręconych, rzadkich i gęstych.– Produkt odpowiedni dla osób o wrażliwych oczach.– Produkt wegański, bez dodatku substancji zapachowych.WYNIKI BADAŃ KONSUMENCKICH*: • 100% badanych potwierdza, że produkt natychmiast wydłuża, optycznie zagęszcza i podkreśla rzęsy. • 100% badanych potwierdza, że tusz wyraźnie unosi rzęsy, dając efekt otwartego oka. • 100% badanych potwierdza, że wydłużenie i uniesienie rzęs utrzymuje się przez cały dzień. • 100% badanych potwierdza, że jedno pociągnięcie szczoteczką wystarczy, by pokryć wszystkie rzęsy od nasady aż po końce. • 96% badanych potwierdza, że produkt zapewnia efekt sztucznych rzęs, układających się w kształt wachlarza. • 96% badanych potwierdza, że szczoteczka zapewnia ultraprecyzyjną aplikację i dociera do wszystkich, nawet najkrótszych rzęs. • 95% badanych potwierdza, że produkt doskonale rozdziela rzęsy.• 95% badanych potwierdza, że tusz jest lekki i komfortowy dla rzęs.• 95% badanych potwierdza, że można z łatwością budować efekt bez obaw o utworzenie się grudek. • 95% badanych potwierdza, że tusz się nie rozmazuje. * Badanie pod kontrolą dermatologiczną i okulistyczną przeprowadzone na grupie 21 kobiet w wieku 20–50 lat. Produkt był stosowany przez 3 tygodnie.